Favourite Genre

Tuesday, September 8, 2009

a delirium

finally the results were out...and i deserved everything i did in my exams...
i m ready with everything..even if i failed...i gotta be responsible rite??
i'm fine with my not satisfactory results...i don't need any consolation or what..//
anyway, the results were final and binding....congrats everyone....
for those who didn't get good results or satisfactory results...work hard!!!and study smart...
hmm...
at least, i passed...so...moving forward to my 2nd year...
i'm an official 2nd year law student...
i swear i will put really great efforts on my studies!!!
this time i'm serious...it's not for us to play anymore...i'm dread about my results...
heard it's pretty tough....it's imperative for me to be serious...

our results

the best students.

heard that melissa might be going to UK for 2nd year cuz her results can get in to Cardiff...
if melissa going..sy also following,
daniel confirm going this year...
and teik chi might be going also because his cousin going this year...
frankly,i can't accept any more separations and if you guys were about to leave, please leave without me knowing...i m loathe of watching separations every week...
so..good luck to everybody!!!

today had a great talk time with shakira in secret recipe..
ordered the spicy chicken cornish..it was replete!!!XD thanks to Trishil...we all fell in love with this cornish...
we talked a lot of our thoughts and i m so free to talk what i want and how i feel...
no need to be wary if she will be angry or what...
haha....though today was a bit down[not because of the results,but because some repulsive reasons]
happpy because she really helped a lot..THANK YOU!!!
sometimes,
a real friend need not to be the one who always be by your side...
but when you need a good listener...he/she will be there for you...
he/she really understand how you feel and give you pristine thoughts and opinions...
and yeah....shakira cut a really cute fringe....looks like a little girl
here they goes...i mean her photos...xD
cute shakira

shakira+mel+ansha

6 comments:

Nick尼克仔 said...

wow...you guys get your result already o?
quite worry actually...
dunno I can make it or not...
T_T...

Fion Chow said...

hahaha...can la...chinese independent school 1 no problem....XDproud to say that now..one of the best student of LLB frm BAC...she's also frm chinese independent school...now only i know...

shakira said...

awww.. read ur blog post... tht was o sweet laa.. =P im blessed to have u in my life gurl.. i had a great time with u today..we need more days like that. i love u lots..enjoy the remaining hols and i'll see u next tuesday. xP cant wait to get ba...ck to our "music bonding" haha God Bless u. xx

fufu said...

wow....all heading to uk?? good.... =) i encourage u to go study overseas too... at least for a sem under the exchange programme ya

Fion Chow said...

yeah...i will study in uk on my final year....
hope i will pass my 2nd TOO la...XDhahaha

leong jia jia said...

未来的律师,
恭喜你关了重大的这关,
希望下次又有好消息出现哦
加油吧,
为自己的前途而奋斗是值得的~