Favourite Genre

Tuesday, May 26, 2009

thank you!!!!

finally,the assignment done!!!!!!!so happy!!!HAHA...anyway, wanna thanks these few ppl
MELISSA,SINYING,
DANIEL,JOSHUA,
MELVIN,MAYLING,
TRISHIL,TEIKCHI,
SHAKIRA,ANUSHA,
NICHOLAS,SUGEETA.
add on: FUFU,NICK,AH DAI,JIA YEE.ETC
thx for giving me mentally or physical support...

although my assignment still sucks,
at least i finished it!!!!!!!!!!
thx for teasing me you guys,especially you Theresa!!!!!!!!!!MOTIVATION!!!!
haha~~kidding..,really get some inspiration in genting and penang...XD
love you guys lots !!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Nick尼克仔 said...

feel relax now izzit~
then can go have fun liao lo~
haha~

Fion Chow said...

NICK:NONO~~there are still LOTSA assignment given after this~~
i juz took the criminal ass and the ELS viva assignment ~
HAIZ!~~holiday still gotta WORK!!!

fufu said...

hahhaha yeah i see my name there!! thanks! anyway enjoy your holiday... all the best